مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-22اقتصادي

فارس من| سرانجام دهک بندی یارانه ها اطلاع رسانی شود


برخی مخاطبان فارس در پویشی نوشتند که سرانجام دهک بندی یارانه ها اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، برخی مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان سرگردان و بی اطلاع از سرانجام دهک بندی یارانه ها هستیم خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

مخابان در این پویش نوشتند: متاسفانه سامانه حمایت معیشتی هیچ گونه ارتباطی را برای مردم قرار نداده است و فقط دو شماره تماس موجود است که یکی از شماره ها فقط اطلاع رسانی در مورد اینکه یارانه به متقاضی تعلق می گیرد یا نه و دیگری بعد از 40 دقیقه انتظار پاسخگویی مناسبی نمی دهد، در واقع هیچ کدام از این خطوط پاسخگو نیستند.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه با بیان اینکه دهک بندی یارانه بگیران به زودی دوباره بررسی می شود، گفت: ریشه کنی فقر مطلق در جامعه اسلامی از حقوق عامه مردم تلقی می شود و نظام اسلامی ایران از بدو تأسیس تلاش کرده است تا عدالت در حوزه معیشت را برای آحاد مختلف جامعه فراهم کند.

مرتضوی همچنین گفت: اعتراض به دهک بندی ها از ابتدا بوده است و ادامه دارد، در گام اول به جمعیتی اعتراض کردند که حسب دستور آقای رییس جمهور بالغ بر یک میلیون خانوار بوده اند که آن ها همه اضافه شدند الان هم سامانه های مختلفی تعریف شده است هم در سازمان هدفمندی یارانه ها و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سرانجام دهک بندی یارانه ها اطلاع رسانی شود

فارس من| سرانجام دهک بندی یارانه ها اطلاع رسانی شود